Algemene Ledenvergadering Wijnbouwers der Lage Landen 2016

Home » Algemene Ledenvergadering Wijnbouwers der Lage Landen 2016

Op donderdag 21 april 2016 was onze jaarlijkse algemene ledenvergadering. Tijdens deze bijeenkomst heeft het ‘zevenhoofdige’ bestuur de leden geïnformeerd over hetgeen allemaal is gerealiseerd over het boekjaar 2015. Dit is gepresenteerd in de vorm van, onder andere, de jaarrekening en toelichting daarop, en het jaarverslag met activiteiten en acties (en dat waren er weer meer dan vorig jaar). Het bestuur is verheugd met de goedkeuring van de leden van alle geagendeerde zaken. Tevens is het bestuur blij met de hoge opkomst van de ALV, met de constructieve discussies, en met de feedback, de steun en het vertrouwen van de leden. Het was een mooie en gezellige avond waar actief werd meegedacht, informatie werd uitgewisseld en natuurlijk informeel werd bijgepraat met elkaar. Dank aan iedereen en dank in het bijzonder aan een mooi aantal leden dat mee wil helpen om onze snel groeiende vereniging verder te versterken!

Het bestuur van de Wijnbouwers der Lage Landen

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00